адамныцемр сүрушң манызды жагдайы больштабылады, себебі ол адамныңемр сүрушщ матерналдық жанеруханикажеттіпктеріи. тамактануга, баспана неленуге, киїнуге, адамдармен араласуга, бімге, кагазга, өнерге жане тапы баска өмпр сүру қажеттликтерн қанагаттандырады Өанң саналы тп санасызгумырында да адам әйтеур брнәрсені жасап, дайындап, шытарып, өндрш жатады Баскаша айтар болсак, адам 5 6 жасынан бастапенбек ете бастайды ата анасының етінші бойынша бр нәрсені әкеліп береді, апарады, жылжытады және т 6. Адамнын қолынан жасалган заттардыңбарлыы - инеден бастапұлы жацальктарга детн еңбектің нәтижесиде дүнинеге келген. Еңбек дене, акыл-ой жене руханикабілеттердентуындайды да, бұлардыннатижесінде материалдықрухани және зияткерлік кұндылықтар жасалады. Абай айтқанбесасыл істің бірі де- еңбек Үлы акын елді ел, адамды адам ететін тек еңбек деп бледі Адал еңбек пен адал еңбек ететндер кашанда багаланатыны анык Абай еңбек ете алмаган елдиңбүпи бүтін, ертені берік емес деп үйретеді. 1 Еңбек кандай кабілеттердің жемісі? A) Тәрбие, біліқ, сана кабілеттері В) Дене, акыл-ой, рухани каблеттер С) Оку, кажеттілік, енер кабLлеттері D) Texника, адебиет, елдік кабілеттер 2. Абай мәтінде бес асылдың қайсысын атап көрсетеді? А) канагат B) ракым С) талап D) еңбек
Шабытты дайындау жолы:
1) Мақалды бөлшектерге тарату:
Мақала: "Өсер елдің баласы жанжалдың келеді өнер елдің баласы арманшыл келеді"
Бөлшектер:
- Бөлік 1: Өсер елдің баласы жанжалдың келеді
- Бөлік 2: өнер елдің баласы арманшыл келеді
2) Бөліктерді толтыру:
Бөлік 1: Өсер елдің баласы жанжалдың келеді
Жанжал: жанжалдың
Келе: келеді
Өсер елдің баласы: ёрделбай, кетеді
Бөлік 2: өнер елдің баласы арманшыл келеді
Арманшыл: арманшыл келеді
Келе: келеді
Өнер елдің баласы: өнерлі, кетеді
Орындау шығармасы:
Мақаланың қатесін түземіз:
"Өсер елдің баласы жанжалдың келеді" деген соң "жанжалдың" деген сөзге қате жазылған. Оны "жанжалың" деп дұрыс түземіз.
"өнер елдің баласы арманшыл келеді" деген соң "арманшыл" деген сөзге қате жазылған. Оны "арманшылың" деп дұрыс түземіз.
Тағы басқа терминологиялық қателер жоқ. Мақала дұрыс түзілген.
Тоқтатып өткен нәтижесін пақтау үшін мақалының дұрыс түзілгенін және қателерін түзеткенін қалауға қабылдауынызды қосамыз.
Шаги для создания кластера:
1. Начните с центральной идеи или ключевого слова "Көне сауда жолы". Напишите это слово в центре бумаги или доски.
2. Подумайте о связанных понятиях, идеях или аспектах этой темы. Можете вспомнить о торговых маршрутах, странах, товарах, людях или событиях, связанных с Древним Торговым Путем.
3. Напишите эти понятия или идеи в виде ветвей, исходящих из центрального слова. Например, ветвь "Торговые маршруты", "Страны", "Товары", "Люди" и "События".
4. Далее, для каждой ветви, можно добавить дополнительные ветви или понятия, связанные с ними. Например, для ветви "Торговые маршруты" можно добавить ветви "Шелковый путь", "Шелковые платки" и "Караваны".
5. Продолжайте добавлять новые ветви и связанные с ними понятия, пока кластер не станет достаточно разветвленным.
Обоснование и пояснение ответа:
Кластер является графическим способом организации информации, связанной с определенной темой. Он помогает структурировать знания и концепции, связанные с данным топиком, и визуально представить эти связи. Создание кластера помогает ученикам лучше овладеть темой и легче запомнить информацию, так как он сможет видеть и анализировать взаимосвязи между концепциями.
Вот пример того, как может выглядеть кластер для темы "Көне сауда жолы":
Көне сауда жолы
/ | \
Торговые Страны Товары
маршруты | |
| | |
Шелковый путь Китай Шелковые платки
| | |
Караваны Индия Морковь
В данном примере центральным словом является "Көне сауда жолы". Из него исходят три основные ветви: "Торговые маршруты", "Страны" и "Товары". Каждая из этих ветвей разветвляется на дополнительные ветви, связанные с ними. Например, ветвь "Торговые маршруты" разветвляется на "Шелковый путь" и "Караваны", а ветвь "Товары" - на "Шелковые платки" и "Морковь".
Таким образом, создание кластера помогает устанавливать связи между разными понятиями в предмете и облегчает понимание темы. Школьник может использовать этот кластер в дальнейшем как основу для изучения и применения полученных знаний о "Көне сауда жолы".